SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
2022.09.26-től az alábbi árakon szállítunk házhoz:
A szállítási költség minden terméknél egyedileg meghatározott a termékek alatt megadva. 80Kg feletti illetve terjedelmes nagyméretű áruk és 300.000,Ft feleti áruk kiszállítása csak Banki előreutalás és Bankkártyás fizetés után lehetséges. Fenti esetekben megrendelés után visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelőnek. 40.000,Ft feletti áruk szállítási költsége 2db rendelése esetén másfélszeres 3db nál kétszeres szállítási költség kerül felszámításra, mivel nagysúlyú és terjedelmes áruk szállítását a szállító cég emelt költséggel szállítja. 4db vagy több termék szállítása rendelés után egyedi szállítási költség kalkulálása alapján történik, melyet e-mailben küldünk át a vásárlónak.
Banki visszautalási költségek:
Banki előreutalásnál 0,5%, Utánvétnél %, Simplepay-nél 1,8%. Ha az áru kiszállításra került,a szállítási költség is levonásra kerül a termék árából!
A termék(ek) kiszállítását a GLS a Kumi Logisztikai Kft valamint saját logisztikai járművel Vállalkozásunk végzi Magyarország egész területén.
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.
A készpénz kezelés mindenkinek drága. Így utánvét fizetési mód esetén, sajnos kénytelenek vagyunk
egy csekély 950 Ft UTÁNVÉT KEZELÉSI DÍJ összeget felszámolni.
A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg a fent megnevezett szállítmányozók szállítási díjaival
A termék(ek) kiszállítását a Magyar Posta Zrt. ( MPL) és a Kumi Futár Kft valamint saját logisztikai járművel Vállalkozásunk végzi Magyarország egész területén. (Vállalkozásunk által szállított árak mindenben a Kumi Futár vagy MPL szállítási díjaival egyezik meg ahogy a megrendelő kiválasztja a webáruházban)
Megrendelőinket a megrendelés feladását visszaigazoló E-mailben tájékoztatjuk, hogy a küldeménye(i) – annak jellegéből adódóan -, melyik szállítmányozó céggel kerül(nek) feladásra.
A készpénz kezelés mindenkinek drága. Így utánvét fizetési mód esetén, sajnos kénytelenek vagyunk egy csekély 950 Ft UTÁNVÉT KEZELÉSI DÍJ összeget felszámolni.
A feltüntetett szállítási díjak nem egyeznek meg a fent megnevezett szállítmányozók szállítási díjaival
MPL futár adatai:
Magyar Posta Zrt.
1138 Budapest Dunavirág u. 2-6.
Ügyfélszolgálat: uzleti.
Kumi futár adatai:
KUMI Futár Kft
- a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a futár által használt gépjárművel.
- a megrendelő rossz szállítási címet, telefonos elérhetőséget adott meg feladó részre,
- a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.
SZÁLLÍTÁSI SÉRÜLÉSEK
Minden szállítmányozónál egyedileg kerül a szállítási sérülés vagy hiányosság elbírálásra! A határidők betartása kiemelten fontos, így minden fent megadott szállítmányozónál téjékoztatásra kerültek ezen feltételek. Kérjük figyelmesen olvassa el az Ön küldeményére vonatkozó előírásokat!
Az INNOMAX Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fényképfelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.
Felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét arra, hogy amennyiben a küldemény átvételekor akár mennyiségi, akár minőségi hiányosságot vél felfedezni, vagy állapít meg, jogosult a futár jelenlétében kármegállapítási jegyzőkönyvet felvenni, illetve kérje is a jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben ilyen kármegállapítási jegyzőkönyvet nem vesznek fel, az jogvesztéssel jár.
Ha a részleges elveszés vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított három munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő az adott futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni.
Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja már az árut, hogy az a szállításkor nem sérült-e/ nem hiányos e, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a szállítmányozó rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a szállítmányozóhoz. A kármegállapítási jegyzőkönyv mintája dukumentumtárban található.
Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért az Innomax Kft. felelősséget nem vállal.